Tuesday, March 1, 2011

~WHAT THE HELL???~

Before this, i wrote my blog in English. But now, I'm truly depressed with somebody, and I don't want to use polite words anymore. Allow me to use Malay this time, and all those stupid words.
k, first skali, ape masalah kau sial? asal kau ni jenis yg pentingkn diri sgt2? aku x faham ah dgn kau.. perangai kau tu mcm pukimak kau tau! babi pn aku rasa lagi elok dari perangai kau. asal kau xleh jadi mcm orang lain? betul, sometimes, aku sakit hati ugak ngn org lain. tapi, at least, benda tu just for a while jer. ni, ngn perangai kau ni, memang babi lancau ah kau setan. kau ingat skit, kita skrg dk kt negara org. mak bapak kau xder kat sini. apa2 jadi kat kau kt sini, kau ingt, direct smpai kt diorg ker? better if u be careful dipshit! aku memang, honestly, x tahan gila2 ngn perangai kau. apa2 yg kau buat, aku x kisah. tapi, jgn smpai kau nk ganggu plan aku sudah. ni, time aku wat paper, ader je kau nk wat smth! please ah bangang, tolong jaga urusan kau sendiri, n jangan menyusahkan hidup org lain boleh x? aku xnk ah nk gaduh2 ngn kau. aku mgkin x sepandai kau, tapi aku xkn sesekali jadi sama bodoh ngn kau! kau ingat, ape yg kau wat kt org kali ni,benda tu lah yg kau akan dapat nanti. aku nk tggu, tgk, sejauh mana kau boleh pegi sial. just, when the times come, i wont be the one who will pity on you. i will just stand back, n laugh as hard as i can! u deserve the treat! anyway, good luck ah dgn hidup kau. aku xkn kisah lagi ape nk jadi ngn kau. kau pegi ah rujuk kt org yg sanggup nk dgr masalah kau. FYI: I'm no longer ur friend nor enemies. I'm just an outsider. Do what you want, as you want, DON'T EVER DISTURB ME N MY LIFE EVER AGAIN! FUCK OFF ASSHOLE! BITCH!

No comments:

Post a Comment